A gerillamarketing napjaink igen divatos kifejezése, de sokan nem tudják, mit is kell érteni alatta.
A marketing stratégiai megközelítése szerint a legkisebb cégek dolgoznak úgy, ahogyan a gerillák. Itt-ott piszkálják a nagyok vadászterületét, bosszantják őket speciális tudásukkal, de ha egyszer valamiért támadás fenyegeti őket, villámgyorsan áthelyezik lőállásukat.
A gerillamarketing ebben a megközelítésben tehát a kis cégek marketing stratégiája, amit lehet jól vagy rosszul csinálni, és lehet kreatívan vagy unalmasan reklámozni.
Mivel a gerilláknak ötletesnek és olcsónak kellett lenniük ahhoz, hogy reklámjukra felfigyeljenek, így egy idő után a gerillamarketing fogalma már erre a fajta reklámozásra, marketing aktivitásra kezdett utalni.
Másik megközelítésben tehát a gerillamarketing a bevállalós, kreatív, költséghatékony megoldásokat jelenti.
Olvasson még többet: gerillamarketing