vállalkozás

Marketinges szakterületek, marketinges szakmák

A marketing szakma számtalan részterületre bontható. Felosztható a marketing aszerint, hogy ATL (above-the-line, a vonal fölött), illetve BTL (below-the-line, a vonal alatt). A szájhagyomány szerint az elkülönítésnek annyi alapja van, hogy egy okos ember egy ügynökségnél a költségek részletezésénél egyszer húzott egy vízszintes vonalat a papírra. Ami fölé került, az volt az ATL, ami alá, […]

Marketinges szakterületek, marketinges szakmák Read More »

Hogyan csináljak szórólapot?

Hogyan csináljak szórólapot?

A vállalkozás reklámozásának egyik leggyorsabb módja a szórólapozás. Ami azonban a leggyorsabb, az nem biztos, hogy minden esetben a leghatékonyabb is… de mindenképpen lehet hatékonyabbá tenni! Hogyan érdemes szórólapot készíteni? Jól végig kell gondolni, hogy arra a termékre vagy szolgáltatásra, amit népszerűsíteni szeretnék, „illik-e” a szórólap. Előre végig kell gondolni, milyen módon juttatom el a

Hogyan csináljak szórólapot? Read More »

Mennyibe kerül egy honlap?

Mennyibe kerül egy honlap?

A kérdésre ugyanúgy nem lehet egy számmal válaszolni, mint arra, hogy mennyibe kerül egy autó, vagy mennyibe kerül egy lakás. Nem mindegy ugyanis, hogy az a honlap mit tud. Néhány honlap fajta, amelynek az ára nagyon különböző lehet: egyszerű, néhány oldalas cégbemutató honlap – a legtöbb vállalkozásnak ilyen honlapja van, terjedelme 5-6 oldaltól akár 50

Mennyibe kerül egy honlap? Read More »

Mi az a gerillamarketing?

Mi az a gerillamarketing?

A gerillamarketing napjaink igen divatos kifejezése, de sokan nem tudják, mit is kell érteni alatta. A marketing stratégiai megközelítése szerint a legkisebb cégek dolgoznak úgy, ahogyan a gerillák. Itt-ott piszkálják a nagyok vadászterületét, bosszantják őket speciális tudásukkal, de ha egyszer valamiért támadás fenyegeti őket, villámgyorsan áthelyezik lőállásukat. A gerillamarketing ebben a megközelítésben tehát a kis

Mi az a gerillamarketing? Read More »