Skip to content
info@percekalatt.hu | +36 20 971 22 32
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kategória szűrő
Család
Egészség
Hasznos
Házunk
Kertünk
Konyha
Kultúra
Vállalkozás

Továbbiak...

Percekalatt.hu
Primary Navigation Menu
Menu
  • Főoldal
  • Család
  • Egészség
  • Házunk
  • Kertünk
  • Kultúra
  • Konyha
  • Vállalkozás
  • Hasznos

vállalkozás

Marketinges szakterületek, marketinges szakmák

2019-11-11
Dátum: 2019-11-11
Kategória: Vállalkozás

A marketing szakma számtalan részterületre bontható. Felosztható a marketing aszerint, hogy ATL (above-the-line, a vonal fölött), illetve BTL (below-the-line, a vonal alatt). A szájhagyomány szerint az elkülönítésnek annyi alapja van, hogy egy okos ember egy ügynökségnél a költségek részletezésénél egyszer húzott egy vízszintes vonalat a papírra. Ami fölé került, az volt az ATL, ami alá, az a BTL. ATL területek hagyományosan: tévé, sajtó, rádió, óriásplakát stb. BTL hagyományosan: értékesítésösztönzés, bolti akciók, szóróanyagok, kiállítások, vásárok stb. Az elkülönítést egyre kevésbé tartja fontosnak a szakma, tekintve, hogy a nagy cégek elsősorban integrált kampányokra, 360 fokos marketingre törekszenek. Célszerűbb tehát felosztani a marketinges szakmákat aszerint, hogy milyen részterülettelTovább →

Megosztás:

  • Tweet
Hogyan csináljak szórólapot?

Hogyan csináljak szórólapot?

2016-02-25
Dátum: 2016-02-25
Kategória: Vállalkozás

A vállalkozás reklámozásának egyik leggyorsabb módja a szórólapozás. Ami azonban a leggyorsabb, az nem biztos, hogy minden esetben a leghatékonyabb is… de mindenképpen lehet hatékonyabbá tenni! Hogyan érdemes szórólapot készíteni? Jól végig kell gondolni, hogy arra a termékre vagy szolgáltatásra, amit népszerűsíteni szeretnék, “illik-e” a szórólap. Előre végig kell gondolni, milyen módon juttatom el a szórólapot a leendő vevőkhöz. Számolnom kell azzal is, hogy a szórólapoknak csak bizonyos százaléka landol azoknál, akiknek valóban szükségük van a termékemre, szolgáltatásomra. A szórólap szövegét okosan kell megírnom: ne legyen se túl sok, se túl kevés, se túl egyszerű, se túl szakmai. Nem mindegy az sem, milyen szövegelrendezést ésTovább →

Megosztás:

  • Tweet
Mennyibe kerül egy honlap?

Mennyibe kerül egy honlap?

2016-02-24
Dátum: 2016-02-24
Kategória: Vállalkozás

A kérdésre ugyanúgy nem lehet egy számmal válaszolni, mint arra, hogy mennyibe kerül egy autó, vagy mennyibe kerül egy lakás. Nem mindegy ugyanis, hogy az a honlap mit tud. Néhány honlap fajta, amelynek az ára nagyon különböző lehet: egyszerű, néhány oldalas cégbemutató honlap – a legtöbb vállalkozásnak ilyen honlapja van, terjedelme 5-6 oldaltól akár 50 oldalig is terjedhet keresőoptimalizált honlap – ezeket a honlapokat a honlapkészítő eleve úgy készíti el, hogy a lehető legjobb helyen jelenjenek meg a Google találatok között webáruház – a termékek mennyiségétől és a honlap “nem látható” funkciótól függően beszélhetünk webshopról vagy webáruházról, árát az határozza meg, mennyire kell összekapcsolni aTovább →

Megosztás:

  • Tweet
Mennyi pénzből lehet vállalkozást indítani?

Mennyi pénzből lehet vállalkozást indítani?

2016-02-19
Dátum: 2016-02-19
Kategória: Vállalkozás

Mi az a legkisebb összeg, amiből el lehet indítani egy vállalkozást? – tipikus kérdése ez a kényszervállalkozóként induló vállalkozásoknak. De ha már kényszer a vállalkozás, próbáljuk kihozni belőle a legtöbbet! Mikre kell költenie még egy kényszervállalkozónak is? a vállalkozás indításának költsége, amivel megteremti a jogi alapot a vállalkozáshoz (egyéni vállalkozás esetén illeték, bt., kft. alapításakor illeték és ügyvédi költségek) eszközök (munkaeszközök, telefon, számítógép a vevőkkel való kapcsolattartáshoz stb.) anyagok, készletek reklámköltség Hogy egy vállalkozási ötlet sikeres legyen (induljon az akár kényszervállalkozásként), mindenképpen áldozni kell a reklámra! Aki önmaga nem ért a marketinghez, az igénybe veheti marketing tanácsadó segítségét, vagy akár egy negyed tank benzin áránTovább →

Megosztás:

  • Tweet
Mi az a gerillamarketing?

Mi az a gerillamarketing?

2016-02-18
Dátum: 2016-02-18
Kategória: Vállalkozás

A gerillamarketing napjaink igen divatos kifejezése, de sokan nem tudják, mit is kell érteni alatta. A marketing stratégiai megközelítése szerint a legkisebb cégek dolgoznak úgy, ahogyan a gerillák. Itt-ott piszkálják a nagyok vadászterületét, bosszantják őket speciális tudásukkal, de ha egyszer valamiért támadás fenyegeti őket, villámgyorsan áthelyezik lőállásukat. A gerillamarketing ebben a megközelítésben tehát a kis cégek marketing stratégiája, amit lehet jól vagy rosszul csinálni, és lehet kreatívan vagy unalmasan reklámozni. Mivel a gerilláknak ötletesnek és olcsónak kellett lenniük ahhoz, hogy reklámjukra felfigyeljenek, így egy idő után a gerillamarketing fogalma már erre a fajta reklámozásra, marketing aktivitásra kezdett utalni. Másik megközelítésben tehát a gerillamarketing a bevállalós,Tovább →

Megosztás:

  • Tweet

Címkefelhő

anyatej arany baba befektetés bútorkészítés házilag bútor méretre csináld magad bútor duguláselhárítás egyedi bútor egyszerűen főzni egészség fejés fog fogászat főzés Google gyerek gyereknevelés gyümölcs hirdetés honlap honlapkészítés házilag háztartás hús kert kertészkedés konyhabútor korpusz lapszabászat marketing mellszívó méregtelenítés panelkonyha recept reklám rezsi seo szobatisztaság sütés takarítás vállalkozás webáruház ötlet üzlet

Honlapszövegírás, minőségi linkek

A Percek Alatt honlap rövid, lényegretörő cikkek gyűjteménye. Amennyiben szeretne Ön is cikket megjelentetni ezen a honlapon, értékes rámutató linket szeretne saját honlapjára, vagy egyszerűen csak szüksége van olyan szövegíróra, aki hasonló szövegekkel felpörgeti az Ön honlapjának a tartalmát, keressen minket! info@sikermarketing.hu

Legutóbbi cikkek

  • Mi az a spam hívás?
  • A legegyszerűbb muffin: meggyes kókuszos
  • Tejberizs főzés egyszerűen – gyümölcsrizs házilag
  • Olasz tészta fajták – és milyen az al dente tésztafőzés?
  • Szilveszteri malacsült savanyúkáposzta ágyon
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat

Készítette: sikermarketing.hu a Dispatch Wordpress sablon felhasználásával. | © percekalatt.hu 2011 - 2022