A vállalkozás reklámozásának egyik leggyorsabb módja a szórólapozás. Ami azonban a leggyorsabb, az nem biztos, hogy minden esetben a leghatékonyabb is… de mindenképpen lehet hatékonyabbá tenni!
Hogyan érdemes szórólapot készíteni?
- Jól végig kell gondolni, hogy arra a termékre vagy szolgáltatásra, amit népszerűsíteni szeretnék, „illik-e” a szórólap.
- Előre végig kell gondolni, milyen módon juttatom el a szórólapot a leendő vevőkhöz.
- Számolnom kell azzal is, hogy a szórólapoknak csak bizonyos százaléka landol azoknál, akiknek valóban szükségük van a termékemre, szolgáltatásomra.
- A szórólap szövegét okosan kell megírnom: ne legyen se túl sok, se túl kevés, se túl egyszerű, se túl szakmai.
- Nem mindegy az sem, milyen szövegelrendezést és színeket használok: fő az olvashatóság.
Ennyit percek alatt a szórólapozásról. A hatékony szórólapozás trükkjei ennél sokkal több szót is megérdemelnek!