Google

Megéri hirdetni a Googleban?

Megéri hirdetni a Googleban?

A Googleban való hirdetés ára a következőképpen alakul ki: a megjelenésért, pontosabban a megjelenés helyéért licitálni kell, vagyis ajánlani egy összeget a Google-nak, amit kattintásonként fizetni akarunk beállíthatunk egy napi limitet, vagyis azt az összeget, ami a napi maximális költés minél nagyobb a verseny a fizetett találatok közötti jó helyért, annál magasabb az egy kattintás […]

Megéri hirdetni a Googleban? Read More »

Mi az az organikus keresés?

Mi az az organikus keresés?

Ezzel a kifejezéssel azok találkozhatnak mostanában, akik honlapjuk látogatottsági adatait Google Analytics statisztikai elemzővel nézik. A Google találati listája két nagy egységből áll össze: természetes vagy organikus találatok – a lista bal oldalán, fehér alapon szereplő honlapcímek, amiért a honlaptulajdonosok nem fizettek fizetett vagy szponzorált találatok – az itt megjelenő hirdetéseket a honlaptulajdonosok adták fel,

Mi az az organikus keresés? Read More »