Megéri hirdetni a Googleban?

A Googleban való hirdetés ára a következőképpen alakul ki:

  • a megjelenésért, pontosabban a megjelenés helyéért licitálni kell, vagyis ajánlani egy összeget a Google-nak, amit kattintásonként fizetni akarunk
  • beállíthatunk egy napi limitet, vagyis azt az összeget, ami a napi maximális költés
  • minél nagyobb a verseny a fizetett találatok közötti jó helyért, annál magasabb az egy kattintás ára

Vajon megéri-e?

Ez attól függ, mit hirdetünk, milyen jól sikerült elvégeznünk a beállításokat, hová irányítjuk a látogatót és mekkora az árrés azon a terméken, amit ílymódon szeretnénk eladni.

A hirdetés hatékonysága csökken

Tapasztalatok szerint a néhány évvel ezelőttihez képest a Google hirdetések hatékonysága csökken. Érdemes megfontolni, hogy mennyit vagyunk hajlandók maximálisan költeni. Előfordulhat ugyanis, hogy hosszabb távon jobban megéri egy optimalizált honlap készíttetése, mint a hirdetés.

További olvasnivalók:

Hogyan hirdessek a Googleban?

Google találatok